تفاوت کراتین احیا مو با کراتین صافی مو

تفاوت کراتین احیا مو با کراتین صافی مو چیست

تفاوت کراتین احیا مو با کراتین صافی مو را می توان از چند جهت مورد بررسی قرارداد، احیا و صافی مو همان طور که از اسمش مشخص است، به کمک کراتین انجام می گیرد می باشد و یک متد درمانی می باشد.

ماده کراتین در موی همه انسان ها وجود دارد و در برخی کم است و در برخی زیاد است. اما به کمک متد احیا و صافی مو، کراتین به موهای شما اضافه می شود و میزان آن افزایش پیدا می کند.
انجام دادن احیا و صافی مو، علاوه بر خاصیت احیا کنندگی، موهای شما را صاف نیز می کند. بنابراین متدی که خاصیت احیا کنندگی نداشته باشید و فقط صافی ایجاد کند، ریباندینگ نامیده می شود که کلیه این متدها توسط تیم متخصص سالن آرایش گل یاس به بهترین صورت انجام می گیرد.

افرادی که بر اثر عواملی مختلفی مانند سوختگی موها که ناشی از استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی می باشد و موهای دمیج شده دارند می توانند از احیا و صافی مو استفاده کننده و از این متد درمانی جهت ترمیم و تقویت موهایشان بهره ببرند. باید بدانید که اولین راه درمان موهای دمیج شده، کوتاه کردن آنها می باشد و راه حل دوم استفاده از روش صافی و احیا مو است.

فواید احیای موها

انجام صافی مو باعث می‌شود که موها دوباره شادابی و طراوت خود را بدست آورند و تقویت بافت‌های چربی موجود در موها، ظاهری زیبا‌ و درخشان ‌به موهای شما می دهد. باید توجه داشته باشید که در صورت وجود آسیب‌های شدید در موها، به کار گفتن شیوه ویتامینه‌ برای تقویت موها مناسب نخواهد بود.

برای مشاهده خدمات احیا و صافی مو در سالن آرایش گل یاس کلیک کنید.

 

پیام بگذارید