روش های احیا و صافی مو به چه صورت است ؟

روش های احیا و صافی مو به چه صورت است ؟

با گرمای هوا و شروع فصل تابستان موهایمان شروع به وز شدن می شود و اراده ما برای بهتر شدن موهایمان کمتر می شود. در این مقاله به بررسی جدیدترین روش های احیا و صافی مو می پردازیم :

درمان کراتینه (صاف کننده برزیلی)

درمان‌های کراتینه طی چند سال گذشته به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند و دلیل خوبی هم دارند. کراتینه یکی از روش های ایمن تر در احیا و صافی مو می باشد. کراتین یک پروتئین طبیعی است که قبلاً در موهای ما یافت می شود، اما از آنجایی که محتوای پروتئین با افزایش سن و رژیم غذایی نامناسب کاهش می یابد، سطح کراتین نیز کاهش می یابد. درمان کراتینه، پوششی از کراتین را به ساقه مو اضافه می کند و به آن مواد مغذی می دهد که موها را ابریشمی، صاف و صاف می کند.

روش کراتینه در سالن آرایش گل یاس، بعد از اینکه متخصصین گل یاس، محلول کراتین را روی موها اعمال می کند، از اتوی صاف 450 درجه برای چسباندن فرمول به تارهای مو استفاده می‌شود (از خانم‌ها از گوش‌هایشان در برابر گرما محافظت می شود) ، یک سد رطوبتی ایجاد می‌کند که موخوره را کاهش می‌دهد و ظاهری براق به مو می‌دهد.

بهترین بخش در مورد کراتینه درمانی این است که موها به تدریج به ساختار اولیه خود باز می‌گردند و درمان را می‌توان به طور مکرر بدون نگرانی از آسیب رساندن به مو انجام داد. در واقع، درمان‌های کراتینه در استفاده مکرر نتایج بهتری می‌دهند. در حالی که ارزان ترین درمان نیست، اما حدود شش ماه دوام خواهد داشت، به خصوص اگر درمان را با شامپوها و نرم کننده های بدون سولفات حاوی کراتین دنبال کنید! 

ریباندینگ مو

ریباندینگ یک روش شیمیایی مو است، که موها را صاف و براق می کند. ریباندینگ مو شامل استفاده از یک کرم یا نرم کننده شل کننده، برای شکستن ساختار طبیعی مو و سپس یک خنثی کننده برای پیوند مجدد ساختار مو است. ریباندینگ برای کسانی که در بهتر کردن موهای موج دار یا ضخیم خود مشکل دارند ایده آل است، اما زمانی که مو شروع به رشد کردن می کند، درمان به راحتی قابل تشخیص است. همان‌قدر که ریباندینگ مو محبوب است، فقط می‌توان آن را هر چند وقت یک‌بار انجام داد، زیرا می‌تواند موها را بسیار شکننده و ضعیف کند. همچنین استفاده از روش ریباندینگ مو برای احیا و و صافی مو به مراقبت زیادی از مو نیاز دارد ، بنابراین این روش را عاقلانه انتخاب کنید!

صاف کننده شیمیایی (آرام کننده مو)

صاف کردن شیمیایی یا شل کردن مو، فرآیند شکستن پیوندهای پروتئینی در مو است. هنگامی که تعداد معینی از پیوندها در موهای مجعد یا موج دار شکسته می شود، سپس صاف می شود. به عنوان مثال، اگر تعداد زیادی باند شکسته شود، موهای شما شل می شود و اگر به اندازه کافی شکسته نشود، مو صاف نمی شود. این روش مراقبت از مو شوخی نیست، پس باید به آرایشگاه های متخصص مراجعه کنید، سالن آرایش گل یاس با کادری مجرب و متخصص در روش های احیا و صافی مو بسیار حرفه ای عمل می کند و نتایج بسیار خوبی به همراه دارد.

استفاده از اتوی مو

استفاده از اتوی مو ساده ترین روش احیا و صافی مو می باشد، که بیشتر مورد استفاده عموم مردم در منزل قرار می گیرد. هنگام صاف کردن موهای خود، قبل از استفاده از اتوی مو ، مطمئن شوید که کاملاً موهایتان خشک شده باشد تا از آسیب بیشتر به موهای خود جلوگیری کنید. از آنجایی که صاف کردن مو می تواند موها را خشک و شکننده کند، مطمئن شوید که همیشه از اسپری محافظ در برابر حرارت اتو مو استفاده کنید.

پیام بگذارید