احیا و صافی مو

احیا و صافی مو

مو هر شخص از مهمترین عنصر زیبایی در تمامی افراد خصوصا خانم ها می باشد و تقریبا اکثر خانم ها تجربه تغییر رنگ مو را در طول زندگیب خود داشته اند. رنگ های مو اغلب از مواد شیمیایی ساخته می شوند به همین جهت باعث بروز آسیب های متعددی به موهای شما می شوند. احیا و صافی مو همچون ریباندینگ و پروتئین تراپی از جمله روش هایی برای لخت کردن و صاف کردن مو است که افراد زیادی از این روش استفاده می کنند. این عمل با استفاده از کراتین که نوعی پروتئین می باشد انجام می شود.

مزیت ها

یکی مهم ترین از مزیت های احیا و صافی مو این است که، در هوای مرطوب وز نمی شود و پف نمی کند. همچنین این روش کمک می کند که در شرایط نامناسب آب و هوایی مانند هوای شرجی، زیبایی مو شما حفظ شود. اما موضوعی که باید به آن توجه داشت، ترمیم ریشه های مو است. پس از رشد مو نیاز است که احیا مو برای ریشه ها مجدد انجام شود، که البته این کار در نوع خود یک ترمیم محسوب می شود. سالن آرایش گل یاس با کمک روش های مطرح دنیا و جدیدترین متد روز دنیا ، خواسته شما را در خصوص داشتن موهایی صاف و زیبا محقق می سازد.

مدت ماندگاری صافی مو به میزان زیادی، بستگی به مراقبت های خود شخص دارد. برخی از روش ها جهت حفظ ماندگاری و سلامت موهای صاف شده، توسط آرایشگرهای گل یاس به شخص آموزش داده می شود، که با رعایت این موارد می تواند زیبایی موهای خود را حفظ نماید. زمانی که ریشه مو رشد می کند، آن قسمت از مو نیاز به احیا مو دارد. افرادی که موهایشان در اثر استفاده بیش از حد از سشوار، اتوی مو و دکلره آسیب دیده است.

کلیه خدمات احیا و صافی مو در سالن آرایش گل یاس با خواسته مشتری انجام می‌شود ، با ما تماس بگیرید.

برای مشاهده کامل نمونه کارهای صافی و احیا مو می توانید از صفحه اینستاگرام بازدید کنید

کراتینه مو
ریباندینگ مو (صافی ژاپنی یا صافی شلاقی)
صافی مو با رینگ
نانوگلوبال مو
پروتئین تراپی
پلکس تراپی
خاویار تراپی
آرگان تراپی